Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

01 Ağustos '11

 
Kategori
Şiir
 

Ne katar

Geçmişin pişmanlığımı desem
Yaşanmışlıklar iyi kötü dönüşü yok
Saklanmış üstü örtülmüş
Deşsen neye yarar
Geleceğe ne katar

Ben kimim neyim neydim ne oldum
Yüreğimde acı ciğerimde sancı
Çeken ben çektiren kim olsa
Bilsem neye yarar
Geleceğe ne katar

Geçmişimde sakladığım çıkılmaz
Geleceğimde yokladığım varılmaz
Geçmişimi silsem
Geleceğimi bilsem
Neye yarar
Geleceğime ne katar

Geçmişim yıllarla sayılı
Geleceğim saniyelere dayalı
Neyim var ne oldu ne oldum
Yüreğimde acı sevdim kahroldum
Sevilsem neye yarar
Artık yüreğim yakar

Yarım asır tükenmiş
Ömür bellimi değil
Beden yorulmuş
Nefes emanet
Ha gitti ha gidecek
Sevdayı bulsam
Geleceğime ne katar

Cebirin Defteri 01.Ağustos.2011; Altıntaş 

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..