Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Ne'm kaldı

Ayrılık işledin sevdaya,
İhanet sardın aşka,
Yapa-yalınız bıraktın
Gönül bahçem tar-u-mar
Hayatıydın bu canın
Kimim vardı senden başka
Gittim hayatından,
yıktın dünyamı başıma,
Sarılacak başka Ne’m kaldı


Aşk,
Sevda,
Tutku,
Sevgi
Saygı,
Özveri,
Sadakat zinciri
Hayatın birer halkalarıdır…


Gün ağarır,
güneş alır hasretini,
gömer karanlığına gecenin.
Bedenime saplar seni.
Dağıtır tenimde hücrelerimi,

Çöker karanlığı gecenin,
Hapseder sevdanı yüreğine,
İliklerime işler ayrılık,
Bir başıma bırakılırım gözlerimde.


Canlanır sonrasında hayalin,
Umutsuz dünyama, çöker yokluğun,
Ayrılık türküsü belirir dilimde,
Kabusu ayrılığın serpilir düşlerime

Gözümden sakınırdım tenini,
Hapsederdim en kuytusunda yüreğin,
Kardelen hasretinde yanardım,
Güneş özleminde saklı sevdaya.


Yüreğim erirdi, baktıkça gözlerine
Titrerdim,
Dilinden dökülen “seviyorum” sözlerine,
Güller açardı, yorgun yüreğimde
Şimşekler savaşırdı bedenimde

Bir sevda tutkusu gözlerin,
Adın hayat’tı, “can” dı dilimde,
Gözlerimde saklı özlemin,
Yokluğun ölüm,
Bağı çözüldü dizlerimin,
Yüreğimi tel tel kıydı yokluğun,
Hasret ve sen….


İhanet, ölümdür bedene,
Ağıtlar yakılır, bırakıp gidene,
Çığ düşürdün hasret yüklü bu tene,
Ayrılığı sen istedin, son verdim çilene,
Ruhuma saplı yokluğundan , sen ve hasretinden başka…
Ne’m kaldı ?


KOÇAK

15.05.2008
 
Toplam blog
: 59
: 646
Kayıt tarihi
: 14.06.08
 
 

Okumanın yaşı yok demiş atalarımız. Zamanımın uyku hariç tamamına yakını okumakla geçiyor. Okumakla ..