Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Gülüm Çamlısoy

http://blog.milliyet.com.tr/

11 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Ne mi kaldı geridr

Ne mi kaldı geridr
 

Olası aslında aslı mukadderatın
Biçilen paye ve kanıksanan
Bazen bir düş olsa da mutluluk
Değmez mi ne varsa içinde saklı olan.
 
Duygular alabora
Vazgeçilmeyen tek gerçek
Sevginin değişmez rotası
İstersen sen de eşlik et.
 
Bir dokunuş tek bir söz nasıl ki teselli
Varlığın özü ve eşliğinde İlahi Kudretin.
O toz bulutunda saklı aslında pek çok şey
Ne var ne yoksa
Belki silik üç beş suret
Kimine göre hiçlikle iştigal eden bir benlik.
 
Yadsıyamam sizin gibi de görmezden gelemem
Vakur ve yılgı dolu olmaksa hicap edilen
Kabul, dostum ne mi gelir elden,
Diye de sorsanız bir kere
Bir kez bakıp mahzun yüzüme…
Neyse demek olası aslında
Vardığınız asılsız hükümlere.
 
Bu gün bir yaprak daha düştü
Nice imge ve varsayım dolu ömrün
Seyrinden geçip gitti koca bir yıl.
Ne mi kaldı geride,
Bilsem keşke ve dönsem o ilk güne,
Kıyısında yürüdüğüm çocukluğum:
Bir elimde kırmızı bir balon
Cebimde misketlerim.
Ve başucumda tüm sevdiklerim;
Çoğu karışsa da sonsuzluğa
Nasıl sadığımdır kalan onca hatırata.
Belki de beni benden eden en kötü yanım,
Sevgi ise eşlik eden
Gerisinin ne önemi var,
Deme hakkına sahip olsam keşke.
 
Tatmasaydım ihaneti
Ve nice darbe hatta onca yılgı
Hep de sırtımdan vurulduğum.
 
Mizacımda saklı besbelli
Yoksa nasıl sıkı sıkıya sarılırdım
Bu belirsiz döngüye.
Sağ elimde bir mısır koçanı
Üstüm başım çamur içinde
Temiz ve saf yanım kalsa da son hediye
Yetmedi belli ki siz gibilere.
 
Varlığınız bir dert yokluğunuz tek teselli aslında
Yaşarken karışmış kayıplara
Nice insan tekelinde hezimetin ki 
En alçak rakım belki de benlik kadar
Aşağı görülen bazılarının nezdinde.
 
Ufkum hala aydınlık ki
En şaştığım yanım;
Demek ki sınırsız dirayetim
Bir ucumdan çekiştirirken kader.
Üstüm başım yırtık
Hayaller hepten dağınık
En az hayat kadar ne de sırnaşık
Cebimde uçuk düşlerim.
 
Toplam blog
: 216
: 117
Kayıt tarihi
: 22.08.13
 
 

Yazmaya gönülden sevdalı, kendini her daim geliştirmeye çalışan, öğrenci ruhlu biriyim. Mesleğim ..