Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '15

 
Kategori
Dünya Kadınlar Günü
 

Ne mutlu bana! Kadınlar günüm kutlu olsun....

Ne mutlu bana! Kadınlar günüm kutlu olsun....
 

Ne mutlu  bana kadınım !!!

Dünya kadınlar günüm kutlu olsun … Çalışan kadın olarak emekçi  kadınlar günümde kutlu olsun…

İçimde binlerce cam kırığı … Kadın olmaya dair...

Nice sevdalar boşa geçen …

Kadın olup da anne olamamanın yalnızlığı  …

Kadın olup ta kadınca duyguları yaşatacak o erdemli erkeği bulamamanın ezikliği …

Yıllarca süren yalnızlık sonunda bir karasevdaya saplanıp kalmanın yitikliği. O sevdada  sahip olamadığın çocuğu , seni sahiplenen ve sarıp sarmalayan erkeği bulmanın sözde hayalini yaşamayı   ….

Ne mutlu bana Dünya kadınlar gününde…

Ne mutlu çirkin sevdalarda tüketiliyorum .. Ne mutlu her gün  haberlerde  onlarca olay izliyorum gözyaşlarımla cinsime  yaşatılan zulme dair. Ve ne mutlu her gün şu ve ya bu şekilde kandırılmaya kullanılmaya çalışılıyorum sırf  kadın kalbi taşıdığım için.

Ve ne mutlu bana yine de her şeye rağmen dimdik ayaktayım erkekçe mertçe sevmeyi bilip bir erkeğin asla çıkamadığı şekilde    kadınca  sahip çıkıp arkasında durduğum için sevdamın ve yanlızca bana ait olan namusumun  .

Kadınca şarkı sözlerinde buluyorum kalbimi ve kendimi sadece.. Ahh gündelik hayatın içinde erkekten farkım kalmadığını sansamda hep farklı bakışlarda yaşıyorum ön yargıyı ; dedikodu malzemesi olmayı ....

Kırk iki  yaşında bir  kadınım ne mutlu sevmeyi ve sahip çıkmayı bilen …

Öylese ağlama Be kadın !!!

Kadınlar günün kutlu olsun senin ve sevmeyi bilen tüm yüce gönüllü kadınların ….

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..