Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '09

 
Kategori
Mizah
 

Ne yani... Bırakasın da lezbiyen mi olayım?

Ne yani... Bırakasın da lezbiyen mi olayım?
 

resim: hayalperdesi_xxx21


Desem ki…

Bana sen değil, ellerin lazım.

Alınırsın.

Derdim; hüsnü cemaline çilingir sofrası kurup,

ruhunda depremler yaratmak değil.

Kahretsin ki…

Denizdeyim ve kapsama alanı dışında kalıyor sırtım,

Ellerimin...

Kısacası sırtıma süt sürecek biri lazım.

Güneş sütü!

Ne yani…

Bırakasın da lezbiyen mi olayım.

Bir kereden bir şey olmaz deme bana...

Bilirsin her şey birle başlar.

Bir gülüş,

Bir bakış,

Bir adım.

Onun içindir ki...

Ondan dolayıdır ki…

Kendini bırakamayacağına göre...

Ellerini de al gel o zaman.

Yoksa…

Kavrulmuş balık olacağım burada.

İşe yarasa ne ala…

Korkarım ki kurda kuşa yem olur.

Gözlerim dahil, kılçıklarım müdahil.

*****

Harun Kolçak' tan harika bir parça ellere dair. Demlenmek için birebir. Biraz geç oldu ama güç olmasın değil mi? Hadi o zaman demlenmeye...

Bana ellerini ver: http://www.youtube.com/watch?v=qjaCRh_V0tU


Öenmli not: Başta yukardaki başlığı koymaya korktuğumdan ve korkmamam gerektiğini anladığımdan, "bazı arkadaşlardan da feyz alarak" :)) başlığı ilk aklıma gelen biçimi ile değiştirdim. Affınıza sığınır, özrümün kabulünü dilerim. Siz ister, "Ellerini de al gel" başlığıyla sindirin, ister yeni başlığı ile... Bana ne... Korkmıycam işte...:))

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..