Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '11

 
Kategori
İş Yaşamı - Kariyer
 

Ne zaman?

İlk kez işsizim .. Bi istifa edeyim dedim nasıl olsa iş bulurum ben.. Nereden de ettim.. 

Tam 7 ay oldu kendime bir yer bulamadım çalışabileceğim ..Daha doğrusu beni davet eden olmadı..Koskoca Banka/Finans sektörü bi beni kabul edemedi.. İnanılmaz bir personel sirkülasyonu varken 7 ay 7 yıla eşit oluyor benim gözümde.. Deneyimse deneyim, şubecilikse şubecilik hemde İstanbulun göbeğinde biryerlerde.. Daha ne olsun.. Eksiklerim var ne yazık ki benimde..Mesela ne dayım var ne eniştem; ne de bi yere bağlıyım ya da üyeyim.. 

Başka sektörleri de zorladım ama zorladığımla kaldım.. 

Eskiden şansım vardı artık o da yok o da eksiklerim hanesine ekleniverdi .. 

Kendi sonumu hazırlamışım da haberim yokmuş.. Yani ben istifa değil intihar etmişim meğer.. 

 
Toplam blog
: 2
: 425
Kayıt tarihi
: 14.04.11
 
 

18.10.1981 İstanbul doğumluyum. 1999 İstanbul Ticaret Odası Anadolu Ticaret Meslek Lisesi , 2001 Mar..