Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Kasım '14

 
Kategori
Güncel
 

Ne zaman taşınayım

Ne zaman taşınayım
 

Ev taşımak o kadar kolay değil,hele tadilat yaptırıyorsanız daha da vahim. Her yer darmadağın,aradığını bulamıyorsun. Çocuklar bağırır,'anne basket topum nerde, şortum nerde'  eee... ben ne bileyim dedirtmezler çünkü evin sultanı ünvanını verdiler ya sana her şeyi bilmek zorundasın. Yoksa verdikleri ünvanı ya alıverirlerse elinden sultanlığa alışmışsın ünvansız ne yaparsın. Bir ayda hakimiyeti eline alıyorsun önemli olan bir ayı geçirebilmektir.             

Senin sultanlığınada sana da der gibisiniz. Ama daha asıl konuya girmedimki!!!!      

Sayın Cumhurbaşkanımızın yaptırdığı aksaray büyük tepkilere yol açtı. Efendime söyleyeyim dilimin  telafuz edemeyeceği rakamlar havalarda uçtu. Sayın Cumhurbaşkanımız dedi ki,' Aksaray Türkiyenin itibarını, onurunu, gururunu temsil ediyor' bu kadar yaygara koparmanıza gerek yoktur' Benim değil milletindir, dedi.                          

Hah! işte bende o yüzden ev taşımanın zorluğunu değindim. Milletin dedi ya bende millet olduğuma göre sanırım aksarayda bende oturabilirim. Taşınmak yerleşmek zor iş vesselam, ama sonunda sarayda oturmak var. Üç odalı eve üç ayda yerleştim. Bu koskoca saraya kimbilir kaç ayda yerleşirim.

Sayın Cumhurbaşkanım ne zaman taşınabiliriz. Benim aile biraz kalabalık sizin dediğiniz gibi üç çocuk yaptık da, bir de benim bey toplam beş kişiyiz. Çocuklar yaramaz değil gürültü patırtı yapmazlar, sadece birbirleriyle uğraşırlar. Bizde karı koca birbirimizle uğraşırız. Varlığımızın farkında bile olmazsınız.

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..