Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '09

 
Kategori
Güncel
 

Necefli sürahi

Necefli sürahi
 

Yazsam olmuyor. Yazmasam olmaz. Bu gün bende arıza var. Ekrana necefli sürahi koysam mı acaba? Yeni nesil gençler, necefli sürahiyi bilmezler. Tek kanallı TRT zamanında görüntü kesilince, ekranda hemen Osmanlı döneminin sanat şaheserlerinden, necefli sürahi görüntüsü belirirdi. Bu necefli sürahi TRT nin maaşlı elemanı gibiydi. Ben bu gün ne yazsam olmuyor. Başbakan, Obama ile, telefonda konuşmuş. Demiş ki: Hamas'ı devreden çıkarmayın. Obama ne demiş bilmiyorum. Ben diyorum ki: Diyemiyorum. Necefli Sürahi. Başbakan demiş ki: Deniz Feneri ile benim ilişkim yok. O insanları tanıyorum. Ama kavun değil ki koklayasın. Koku dünyayı sarmış. Başbakan koklamak için kavun arıyor. Ben diyorum ki: Diyemiyorum. Necefli Sürahi. AKP Genel Başkan
yardımcısı Nükhet Hotar demişki Bizim adayımızı seçerseniz, işleriniz rahat rahat yürür. Ben diyorum ki: Diyemiyorum. Necefli Sürahi. Cumhurbaşkanı İsraile gidiyor. İlişkileri düzeltmek lazım. Ben diyorum ki: Diyemiyorum. Necefli Sürahi. Kadir Topbaş, Kılıçdaroğluna " boş teneke " demiş. Ben diyorum ki: Diyemiyorum. Necefli Sürahi. Bilmem anlatabildim mi?
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..