Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ocak '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Neden? Niçin?

Dün haberleri izliyordum.

Alt yazı dikkatimi çekmiş olacak ki kulak kabarttım.

Bakamayacaksanız almayın.. Aylık masrafı 400 TL evet küçücük bir ev hayvanından bahsediliyor, aşısı, maması, mama tası, kumu, tasması ilk ayki masrafı 1000-1200 TL ye çıkıyormuş.

Bu gün oldukça yoğun çalışmam gerekiyordu, malum emekliyiz ya, birde okuyan evlat olunca.

Ancak kafam akşamleyin dinlediğim haberi bir türlü bırakmadı.

Sokaklar, caddeler mahalleler, siteler, çarşı her yer bu bahsedilen evcil hayvanlarla dolu.

Öyleki artık mahalle arasında çeteler halinde geziliyor hatta bir başka mahallenin köpeği diğerleri tarafından kovalanıyor, elinizde bir poşetle çöp variline doğru gidiyorsanız etrafınız irili ufaklı kediler tarafından sarılıyor.

Nedendir bilmem Belediyeler lüks sepetlerden toplayıp aşıladığı ve kulağına küpe taktığı hayvanlarıda buralara salı veriyor. (bizler kendi karnımızı doyuramazken ayda nasıl 400 TL harcayacağız ben bilmem)

Zaten bizler yapamıyacagımız birçok şeye koşarız ya.

Kredi kartı ödeyemeyiz ancak hepimizde üçer, beşer tane vardır, evimizin her odasında bir televizyon, her ferdinde bir hatta iki cep telefonu hepside son moda. Bir çoğumuzda ise ikiden fazla evlat…

Çoğunu okutamayız bile.sonra sonramı ne olacak yaş elliye varmada bel bükülür, kalp tekler eller titrer.

Devlet emekli etsede sen olamazsın çalışmak zorundasın...

Bakamayacaksan alma. Bu kedi enciyi deyil ya...

Bakanım dedi diye bakamayacaksan, okutamayacaksan, yapma

SAYGILARIMLA

ERBABI

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..