Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '08

 
Kategori
Blog
 

Neden?

Neden?
 

Blogda ilk yazmaya başladığım zamanlardı sanırım. Bloglardaki dostluklar üzerine birkaç yazı yazmıştım ve her zamanki gibi tepki almıştım. Herkesin birdenbire bu kadar samimi olması, aynı kişilerin her yazılarına aynı kişilerce yorumlar yapılması, '' aman harika olmuş, muhteşem...'' nidaları beni fazlasıyla rahatsız etmişti. Bir yerlerde bir samimiyetsizlik vardı.

Tıpkı bir bilgisayar oyunun da bilmediğin, buz gibi koridorlar da dolaşırken karşına çıkan muhteşem bir sanal dünya gibiydi benim için. ''Sadece kabloların ucundaki beyinleriz'' diyordum.''Blogdan dost olur mu?'' diyordum. Burun kıvırıp olur diyenler çoğunluktaydı tabiki.

Uzun zaman sonra bloglara girip bir de bu gereksiz tartışmaları (hatta tartışmaları da geçmiş sanırım) görünce inanın çok üzüldüm. Gönüllerden süzülen o güzellikler bitmiş, yok olup gitmiş. Artık herkes kalan tortuları dışarı çıkarmaya çalışıyor sanki. Her şeyi çabucak tükettiğimiz gibi blogları da tüketmişiz. Edebiyat, şiir, çevre, duyarlılık kalmamış.

O halde ben burada ne yazacağım? Veya tekrar kendimi göstermem için bir tartışma bloğumu yazmalıyım. Giderken yazılarımı emanet bırakmıştım sizlere. Sözü doğru, kalemi güçlü, gönül dostlarım... Neredesiniz?

 
Toplam blog
: 265
: 642
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1974 İstanbul doğumluyum. Yüksekokul mezunuyum. Bursa'da yaşıyorum. Her zaman yazıp defterler, aj..