Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Neden acaba?

Neden acaba?
 

Kurban bayramlarında ya da Ramazan bayramlarında İ.E.T.T. otobüslerinin sağ ve sol üst köşelerine (ön taraflarına) minik Türk bayrakları asarlar. Neden acaba? Hiç düşündünüz mü? Bu arada, İETT denen şey İstanbul’daki toplu taşıma araçlarına verilen ad oluyor(Bu yazıyı okuyan, İstanbul dışında ikamet ve bunu bilmeyenler için bu bilgiyi paylaşalım). Evet ayrıntıcı bir insan olarak, yine bir detay yakaladım. Bir milletin, devlet olabilmesi için birkaç şeyi olması gerekir. Meclisi olması gerekir, parası olması gerekir ya da merkez bankası olması gerekir, bayrağı olması gerekir. Üç tane şeyi olması gerekiyordu galiba. Bir şeyler yazacağım ama konu hep siyasete kayıyor. Siyasete bayağı ilgim var. Komplo teorilerine de ilgim vardır. Komplo teorileri insana bir şey öğretmez, ama ufkunu açar, çok yönlü düşünmeye başlarsın.

Şu ara sürekli müzik dinliyorum. Müzik dinlemekten büyük keyif alıyorum. Sürekli müzik dinleyince beyin yoruluyor tabi, orası ayrı. Ne dinlediğimi merak ediyorsunuz. Eskilerden de dinliyorum, yenilerden de dinliyorum. Kısaca böyle.

Yine yazacağım.

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..