Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '12

 
Kategori
Güncel
 

Neden bir ordumuz var?

Neden bir ordumuz var?
 

şanlı türk ordusu...


Hangi birinden başlayacağımı bilemiyorum. Ancak bir yerlerden başlanması gerekiyor ve bu konunun enine boyuna tartışılması gerekiyor..

Tarih 04.07.2003 Kuzey Irak'ın Süleymaniye kenti abd askerleri ındependence day yani bağımsızlık günlerinde peşmergelerle beraber Türk askerlerinin başına çuval geçirmek sureti ile altmış saat sorguya çekiyorlar...

Tarih 31.05.2010 İsrail ordusu uluslararası sularda silahsız türk gemisine operasyon düzenliyor dokuz türk vatandaşı katlediliyor...

Tarih 22.05.2012 Suriye ordusu uluslararası hava sahasında eğitim uçuşu yapan uçağımızı düşürüyor ...

Terör örgütü 30 yıldır puzsu kuruyor saldırıyor gençlerimizi şehit ediyor .. Ordumuzu ne zaman kullanmayı düşünüyoruz ... Terör örgütü ile mücadelede yapılan en büyük yalnış onların saldırılarından sonra operasyon düzenlemek saldıranların peşine düşmek ... Onlar sana pusu kuruyorsa en son teknoloji ile donatılmış ordumuzla bizde onlara saldıralım özel birliklerle bizde onlara pusu kuralım bir sivil olarak bu işlerin detayını bilmiyorum ancak mantık yürütünce bizim ordumuz ne işe yarıyor diye sormaktan kendimi alamıyorum ... Ya da benim ülkem için savaş nedeni ne olabilir diye düşünüyorum... Amacım savaş çığırtkanlığı yapmak anacak artık dış politikada birileri uğradığımız haksızlıklara dur demeli eğer diyemiyorsa dur diyecek birilerine görevi bırakmalıdır..

 
Toplam blog
: 12
: 269
Kayıt tarihi
: 25.03.11
 
 

Oniki mayıs 1980 yılında antidemokratik bir ülkenin güzel şehri istanbulda dünyaya geldim. Şiire ve ..