Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '15

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Neden kişisel gelişim

Neden kişisel gelişim
 

Hepimizin hayatında sorunlar, sıkıntılar dönem dönem ortaya çıkıyor. Ve bu nefes aldığımız süre boyuncada devam edecek, etsinde ne güzel. Her bir sorun bizim için fırsat. Yeni bir genişleme, yeni bir gelişim yepyeni bir hayat demek. Eğer ki sorunsuz,problem olmadan hep mutlu olmak istiyorsanız zaten baştan söyleyeyim böyle bir şey mümkün değil ! 
Mümkün ise de ben bilmiyorum? Belki kimsenin olmadığı bir dağın tepesinde tek başınıza olabilirseniz o zaman hep aynı duygu durumu içinde yaşayabilirsiniz. 
 
Benim bildiğim kişisel gelişim, karşıma çıkan sorunları fırsata çevirebilme kapasitemi arttırmak. En azından ben böyle başladım, böyle öğrendim bu şekilde de öğretiyorum. Bunca yıl öğrendim ki, hep sorun var ve olacak. Ama ne zaman benim sorunlara karşı bakış açım değişti işte o zaman hayatım değişti.
 
Bir çok çalıştığım kişi hemen 1, ayda,1 haftada hatta 1-2 seansta hayatı değişsin istiyor. Belki 5,10 senedir yaşadığı sorunları hemen 1 ayda halletmek istiyor. Mümkün mü? Elbette mümkün. 15 dakikalık seanslarım da bile kişilerin değişimini deneyimledim. 
 
Kendinize değişim ve gelişim için zaman vermeniz çok önemli.  Aksi takdirde sonuca ulaşmak dışında hiçbir şey sizi memnun etmeyecek. Memnun olmadığınız bir yolculuk ise zaten sizi istediğiniz yere götüremez. 
 
Yolculukla ilgili nerede duruyorsunuz. 
1. Sorunla olan ilişkiniz daha çok kurtulma, kaçma ,mücadele halinde mi? Yoksa, sorunu kendinizin yarattığınızın farkındalığı içerisinde misiniz? 
2. Gitmek istediğiniz yön ile ilgili ne kadar netsiniz. Yaşadığınız sorunun çözümünde ki hayal ettiğiniz, istediğiniz resim net mi? Çünkü yolculuğu neredeyse o remin gerçekleşmesi için yapıyor olacaksınız. 
Bu kilo vermek olabilir, sorunlu bir birlikteliği bitirmek, yepyeni bir ilişki başlatmak ya da kendi işini kurmak. Hepsi için aynı başlıklar geçerli. 
Odaklandığınız şey sorun mu? Yoksa çözüm mü? 
Yani ne kadar kilolu biri olduğunuz ya da ne kadar problemli bir ilişkiniz olduğunu mu düşünüyorsunuz? Yoksa kilo vermiş halinize ya da keyif dolu bir ilişkiye mi odaklısınız ? 
İstemediğiniz, keyif almadığınız bir gerçekliğin içinde mutlu olmak için kişisel gelişimin içindeyseniz zaten bu mümkün değil! 
Ancak mutsuz olduğunuz ilişkiden çıkmak için bir süreliğine bu yolu seçtiyseniz o zaman harika.
 
Emin olun ki, kendi yolculuğunuzda farkında olarak okuduğunuz bir kitap, izlediğiniz bir film ya da video katıldığınız bir seminer mutlaka siz de değişim yaratıyordur.
Sonuca değil, sürece odaklanmak şimdi'de sizi mutlu edecek ve değişimi başlatacaktır. 
 
Mutluluk dolu günler diliyorum hepimize 
Ayşegül Demirel
www.degisimbahcesi.com
 
Toplam blog
: 20
: 614
Kayıt tarihi
: 31.05.15
 
 

Kişisel gelişim yolunda, NLP, Reiki, Kuantum, Çekim yasası, yüzlerce kitap ve seminer sonrası 14 ..