Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Neden-sizce?

Seni sevmek için bi nedenim yok

Neden sevdiğimi bilmiyorum,

Şu ve ya bu sebeple değil,

Nedensizce seviyorum..

Gözlerinin güzelliği için mi? hayır,

Gülüşünün tatlığından mı? değil,

Sesinin serenadı mı? bilmiyorum,

Nedensizce seviyorum..

Beni sana bağlayan bi davranışın yok,

Ya da herhangi bi özelliğin keza

Onların hiçbiri olmasa da

Seviyorum nedensizce..

Seni, sadece varlığını

Olduğun gibi öylesine

Hem de böylesine bi aşkla

Nedensizce seviyorum..

Bir beklentim yok senden

Umudum varsa da kendimce

Hayalimde sevdim seni

Tamamen nedensizce..

Onlarca güzel geçerken her gün

Gözlerimin önünden peşi sıra

Ben seni düşünüyorum

Neden-sizce..??

 

Ulaş Tuzak

 
Toplam blog
: 149
: 284
Kayıt tarihi
: 03.05.11
 
 

1987 Bandırma'da doğdu. Dokuz Eylül Üniversitesi İstatistik Bölümünden mezun oldu. Araştırma, Ban..