Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '13

 
Kategori
Deneme
 

Neden yardım etmiyorsun?

Neden yardım etmiyorsun?
 

bir fakiri de ,sen mutlu et


Bu soruya toplumda farklı şekilde yaklaşanlar var fakat çoğunluk kendini düşünmekten vazgeçmiyor. Ya kendime ev alıcağım, araba alıcağım, borcum var. Bu tarz cevaplar çoğunlukta olması gerçektende çok kötü bir durum.

İnsanoğlu kendini düşünmekten hiç bir zaman vazgeçmedi. Vazgeçeceğini de sanmıyorum. Bu soruyu cevaplamak çoğu insana zor gelebilir. Fakat küçük yardımlar ülkedeki ki açlık oranını düşürebilir. Nasıl mı? Örneğin paraya sahip olduğun zaman gidip bir aşevine yardım edebilirsin. Örneğin parayı aldığın zaman bir yardım kuruluşuna verebirsin. Örneğin parayı aldığında çevrendekilere yardım et... Bu tür örnekler hiçbir zaman bitmeyecek! Sen  yeter ki yardım et.

İnsanların çevresindeki yardıma muhtaçları neden düşünmemesi. İşte insanlığı bu kadar alçaldığı ve düştüğünü görebiliriz. NE Avrupa ne Amerika ne de Asya toplumları çevresindeki yardıma muhtaç insanlara bir yardım eli uzatılmıyor.

Gün gelir devran döner.

 

 
Toplam blog
: 2
: 108
Kayıt tarihi
: 17.12.12
 
 

1999 İstanbul Esenler doğumluyum. Memleketim Yozgat . Deneme yazıları yazmayı çok ilgi duydum.Twi..