Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Negatif

Negatif
 

Kürt açılımı başarısız olursa, bahane hazır. Bahanenin adı, BAYKAL. Baykal katkıda bulunmadı. CHP nin politikaları, her zaman olduğu gibi, negatif. Yani, her kes renkli. CHP ve Baykal, negatif. Baykal çözüm üretmiyor. Kim üretiyor? Çözüm ne? Ortada olmayan bir şeye, Baykal ve CHP, nasıl negatif yaklaşıyor, işte onu anlamadım. Deniz Baykal ve CHP, bu ülkenin düşmanımı? DTP ve PKK dost, iyi niyetli, CHP ve Baykal, negatif, oyun bozucu ve düşman. CHP yi ve Baykalı savunmak, benim haddim değil. Ama, CHP, Atatürk ile özdeşleşmiş bir siyasi partidir. Toz kondurtmam. Bu ülke, bir gün, yeniden kurtarılacaksa, hiç kimsenin kuşkusu olmasın, bunu CHP ve CHP liler başaracaktır.

Ahmet Türk demişki: "Baykal, eski Baykal değil. Bizim Kasrı Kanconun üst katına çıktık. Döşekleri serdik. Üstümüzde yıldızlar. Rakıları açtık, " vs. Kasrı Kanco bu gün durmuyormu? Baykalı, kasrı kancoya bir kez daha davet edip, yıldızların altında, rakıları açıp, PKK yı konuşmayı denedinizmi? Denemediniz. Peki Baykal ile konuşmayı kim denedi? Kimse denemedi. Deneyecekler mi? Sanmıyorum. Başbakanımız, Allaha şükür her şeyi biliyor. Baykala ne hacet. Başbakanımız yanlış yapsa, nasıl olsa CHP, Anayasa mahkemesinden döndürüyor. Onun için, korkulacak bir durum da yok. CHP nin negatifleri bile, toplumun yararına işliyor.

Politika yazarları için en kolayı, CHP yi eleştirmek oluyor nedense. CHP topluma açık bir parti olduğu için mi?

Yaptıkları ve yapamadıkları ortada olduğu için mi? İktidar partisini yazmak, eleştirmek, irdelemek, o kadar kolay değil. En iyisi, iktidar partisinin politikalarını, satır aralarına serpiştirip, CHP ye vurmak. CHP, negatif olmasa, bu gün, kim bilir nerelerdeydik?
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..