Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Nerden bilirdim ki

Artık gelsen de farketmez, ben çoktan payıma düşeni aldım.
Yine sen sessiz, ben bitik.
Acılar bütün insanlara paylaşılmıştır unutma, sadece kimin payına ne kadar düşeceği belli değildir.Aşk ise tek kişiliktir, sadece tek bir bedende ruh bulur.
Farkettim ki aslında sen hiç sevmemişsin beni, seven insan beklerdi. Ben sana yalnız kalasın düşünesin diye git dedim ama nerden bilebilirdim ki sen çoktan gitmişsin benden..... Bu kadarmıydı?....
Şimdi ben her gece seninle yürüdüğümüz yollardan geçmek zorundayım, şimdi ben her gece o yollarda yıkılmamak için içmek zorundayım. Bunlar bir sitem değil sakın yanlış anlama çünkü ben sana sitem etmeye bile kıyamam.
Artık gelmesen bile farketmez, çünkü ben çoktan payıma düşeni aldım.
Yine ben nefessiz, sen habersiz.
Yalnızlık şairlerin öldükleri gece ağlarmış bitek ve o yüzden insanlara dağıtılmış, göz yaşları anlaşılsın diye çünkü yalnızlıkta aşık olurmuş.
Senden sonra hayatım kaldığı yerden devam etti, işe gittim, eve gittim, arkadaşlarımla görüştüm ama ruhumu yitirdim. Galiba en kötüsü de serseriler gibi her gece her gece içip keşke sana git demeseydim diye çığlıklar atmaya başlayışım.
Oysa nerden bilirdim ki senin gideceğini..... Buna nasıl engel olabilirdim ki...
Geçen akşam uzaktan gözlerini seyrettim, yine rengarenk bakıyorsun hayata. Farketmedin beni, biliyormusun gittiğinden beri ne zaman karşılaşsak farketmiyorsun beni. Bu kadarmı yabancısın artık bana...sakın yanlış anlama bunlar sitem değil, biliyorsun kıyamam ben sana.
Yarim artık dönüşü yok biliyorum, senden sonra en çokta bunu öğrendim dönüşü yok. Ne benim sana gel diyecek gücüm var, ne senin bana dönecek sevgin var.
Gittiğin gün bi söz verdim sana bilmezsin. Ben sözümü tutuyorum senin gözlerinden başka kimsenin gözlerine bakmadım, bakamazdım çünkü silinebilirdi bakışların gözlerimden.
Yarim yolun açık olsun artık herşey için geç kaldık.
Evleneceksin, anne olacaksın, mutlu olup kimi zaman hüzünler paylaşacaksın, saksıda ki menekşeleri bensiz canlı tutacaksın, kimi zaman yaşlar dökülecek gözlerinden ve tabi ki her zaman olduğu gibi gülüşlerin parlayacak. Ben hep izleyeceğim seni hoş bir anıydı, yaşanan en güzel aşktı diyeceğim ama kesinlikle sana bir kez bile ah etmeyeceğim.
Allahım meleklerini doğacak çocuklarının bedenlerine koysun. Hoşçakal

 
Toplam blog
: 28
: 490
Kayıt tarihi
: 28.05.08
 
 

Kim olduğum çok da önemli değil hayatın içinde ufacık bir nesne, ya da bir kelebeğe göre şanslı bi..