Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aşk meşk vs...

Aşk meşk vs...
 

Alıntı


Huuu…

Bana mı dedin? Sırrı.

Tövbe tövbe…

Ne zamandan beri Sırrı olduk Pakize…

Yok, be öyle değil.

Diyorum ki…

Çokbiçok aşkın sırrı çözülmüş

Bana mı diyon sen.

Heee

Sana diyom sana

Başka kime diycem.

Aşkımızı diyorum…

Euro’ya mı yatırsam…

Yoksa dolara mı?

Hisse senedine mi?

Yoksa…

Borsaya mı?

Hangisi?

Hangisine yatırırsam eğer üç beş yıl sonra…

Çokbiçok aşk

Pekbiçok meşk, parite eder.

A tipi değişken mi diyorsun,

B tipi garanti mi?

C tipi mi?

Şu ne idiğü belirsiz olan değil miydi o?

Ha evet.

Bir de E tipi vardı değil mi?

Neee?

Hücre mi?

Yok devemin marpucu

Yeni çıktı bu şarku

En iyisu ben bildiğinden şaşma

Sarımsaklayıp da sakla…

Ne kadar sarumsak

O gadder aşk

Ne kadar likit

O gadder

Meşk.

Çokbiçok aşk

Pek biçok meşk.

Deş babam deş…

Yok öyle…

Yek at.

Gelsin dübeş.

Emek harcayacaksın ki…

Kaşı gözü olmasın şeş.

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..