Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Aralık '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Elveda

Elveda
 

Hayatımızda 'kendine iyi bak' cümlesini ne kadar ve hangi anlamlarda kullanıyoruz bir düşünelim. Sanki bir veda kelimesini andırsa da elveda cümlesidir çoğu zaman.

"Kendine iyi bak" çünkü bundan sonra ben yanında olmayacağım. Çünkü bundan sonra kendinden başkası olmayacak yanında sana bakacak. Ben olmayacağım. Ama aramızda geçen herşeye rağmen benden sonra iyi olduğunu bilmeyi tercih ederim. Aslında bilip bilmediğim de çok önem taşımıyor. Ama en azından vicdanım rahat olacak böylece. Düşünmek zorunda kalmayacağım. Biliyorum sen de salıvereceksin kendini kağıttan gemi gibi rüzgarlara. Ama benim içim rahat olacak böylece.

"Kendine iyi bak" deyip gidenin iyi bir nedeni de vardır muhakkak. Suçlatmaz kendini. Savaşmadıkları için kızarsın ama suçlayamazsın. Çünkü yalanda olsa söyledikleri seni düşünür gibi yaparlar. Ayrılığın kaçınılmazlığına inandırırlar seni ama bilmezler ki yanlarında neler götürdüklerini düşlerini, sevgilerini, hayallerini alıp giderler. Bin parçaya bölerler seni ama en büyük parçayı yani seni senden alıp giderler.

Herşey o an o saniye bitsin isterler ''bitti'' diyemedikleri için ''kendine iyi bak derler''. Biliyorum çok canın yanacak seninde ama daha iyisini yapamıyorum diyemedikleri için kendine iyi bak derler.

Kendine iyi bak deme bana hele hoşçakal hiç. Hani en büyük zaferler en kanlı savaşlardan sonra kazanılırdı. Bitti mi şimdi savaş. Gitmek zorundamısın yani. Yani bir daha dönmeyeceksin öyle mi? Peki beni de götürdüğünün farkında mısın?

Git sevgili kendine de çok ama çok iyi bak ama birgün dönersen beni burda sevgini yüreğimde bulur musun bilmem. Git sevgili arkana bile bakma. Git lütfen git.Ç ünkü artık bir anlamı da kalmadı. Git.

 
Toplam blog
: 5
: 840
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Tarih öğretmenliği anabilim dalı mezunuyum. Meslek hayatımda 4...