Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Nerdesin

Nerdesin
 

Aynı mahallede değil artık
Her akşam açtığın kapı
Kim bilir hangi bakkaldan alıyorsun
Günlük ekmeğini, sigaranı.

Nerde yağmur yağsa ben ıslanırım
Geçerken, bir vakitler seni bıraktığım sokaktan.

Bir şehri bitirdiğimiz iki cadde
Artık gitmeye utandığımız kafeler
Üç ay sonra gelen filmler
Özlemişler seni büsbüyük
Bu küçücük kentte.

Ne zaman telefon çalsa sen sanırım
Hatırlarken değiştiğini numaranın.

Yaşıyorsun bir yerlerde bilirim
Belki şimdi evinde çay içiyorsundur
Belki başkaları var yanında gülüyorsundur
Unutulmak kadar yıkıcı bilmemek
Nerdesin…

Ne zaman bir âşık ağlasa ben utanırım
Sormaya cesaret edemediğim dostlarından.

Burak Çiçek

 
Toplam blog
: 11
: 451
Kayıt tarihi
: 02.03.10
 
 

Sportif Eğitim Uzmanı. Şiir yazıyorum iddaam yok yazmak rahatlatıyor yeterli bu bana...