Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Ölülerime ağıtlar 2

fakir bir musevi kız idi

Sefarad mı bilmedim,

intihar etti öldü

>

haberini duyunca ağladım

ve az kalsın

öldürüyordum birisini,

onun ardından

‘en iyi kadın

ölü kadındır’ diyen

bir erkek olduğu için

>

doğup büyüdüğü

ve

1 hafta sonra terkedeceği

20 küsur yıllık evinde

fotoğraflarımı çekti

hala duruyor

>

sanatçı ruhluydu

ama

işletmeci olmak zorunda kaldı,

belki onu bu öldürmüştür

işletmeci olmayan işletmeciyim

bilirim

>

yurtdışına gitti

telefonda 15 dakikada burs bularak,

sonra geri döndü

çalışmaya başladı

iflas eden bankalardan birinde

>

onu arasıra uzaktan görürdüm ama konuşmazdım

hoş ben sokakta yaşayan bir ölüydüm o sıralar

ne konuşacaktım?

>

hala bilmiyorum ve anlamıyorum

neden intihar etti?

hep sorarım kendime:

onu kurtarabilir miydim?

 
Toplam blog
: 2216
: 514
Kayıt tarihi
: 16.08.06
 
 

Serbest yazarım. 1960 doğumluyum. BÜ İşletme mezunuyum. ..