Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '10

 
Kategori
Deneme
 

Neriman'a mektup!

Birkaç günden beri seni ihmal ettiğimin farkındayım Neriman! Yaz gelince bizim işler açılıyor biliyorsun!

Geçen hafta sonu şeyden çağırdılar beni, Büyükada’dan! Belediye kaplıca tesisi kuracakmış da adada, bungalov evler

istiyorlar !

Gittim teklif verdim geldim! İş bizim büyük ihtimalle!

Seni de götürecektim ama at pisliği kokusu sana dokunur diye düşündüm! Bir de sinek var ki! İyi ki götürmemişim seni!

Konuyorlar pisliğe, sonra burnuma! Kaç kez hapşurdum!

Yakında bir de Çanakkale işim olacak! Hani Çanakkale’de aynalı çarşı var ya, işte o çarşının bütün aynaları değişecek!

Olmaz molmaz dedim, benim işim değil dedim ama razı gelmediler! Sana güveniyoruz Abi dedi mütevelli heyetinin

başkanı! Çatlak şeyleri takıp giderler sıkıntıya kalırız dedi!

Sana verdiğim sözlerin hepsi aklımda Neriman! İnan gece rüyalarımdan çıkmıyorsun! Bak işte, o kadar yoğunum ki bu

saatte uyumamış sana mektup yazıyorum! Sabah yedi akşam dokuz çalışıyorum! Öğle ve akşam yemeklerini birleştirdim

bu yüzden!

Kilo almaktan korkuyorum Neriman! Ama mecburen bir süre böyle yoğun çalışacağım! Ne demiş atalarımız; bekleyen

derviş çorbayı içermiş! Hele de senin elinden! O günlerin hayaliyle yaşıyorum Neriman!

Uykum da geldi işte!

Rüyalarda buluşuruz Neriman!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..