Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Ney

 tiren yok
gelincik yok
balık kraker ve gazoz
 
 
yavan bi ömürden yiyor gün
çarçur ediyor güzelim kanatlarını kuşların
 
 
dişimden tırnağımdan arttırıp biriktirdim çocukluğumu 
herkese olur 
hepimizin saklıdır iç cebinde kızarmış bi çift yanak terli
tadı çoktan çıkmış
halis kiraz
kurumuş kalmış öyle iki dünün arasında
 
 
oldukça ağır bi travma
 
 
önce sen düşersen yola
gelecektir arkandan güneş
canını dağlardan kıya kıya
 
hep bi dünya kederi
ağzımın sarkan kenarında o onmaz dediğim ne varsa
tuza banaa banaa
 
oysa sırtından yırtılmış günün kaderi
kendimi azrailin yerine koyduğumda
ah allah senden yana kazadan seken ne varsa hep amenna
bana ve onlara ne anlattıysan
hepsini bir bir okudum suya
evet çok dolmuştum deniz uzaktı çok
ayaklarım küçük ve çelimsiz
üstelik ilkel bi çadırda
yok çadır da değil ankebutlu bi mağara ağzı 
ve kıtmir
o bi dil midir
avluda anlaşılmaz korkuyla
 
hadi dağıt beni dünyaya
 
 
 
 
 
 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..