Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mayıs '08

 
Kategori
Deneme
 

Neyimsin benim

Neyimsin benim
 

Martı'nın çığlığı


Neyimdin benim biliyor musun?

İlk Eti Puf'umu birlikte ısırdığım, ilk Elvan'ımı paylaştığım, misketlerimi paylaşmadığım...

İlk evden kaçışımdın benim, ilk gol sevincimdin, haykırarak kendimi kollarına fırlattığım, hıçkıra hıçkıra yaşadığım galibiyet sevincimdin...

Okul çıkışı gizli gizli ilk öpüştüğüm, (ya da öpüşmediğim, yalnızca hayal ettiğim...)

Ericsson 622 ile ilk alo'mdun benim, ilk mesajımda ilk gülen bebeği çizdiğimdin...

Nargileden ilk çektiğim nefes, o çocukça heves, tömbekide değil yüreğimde yanan ateştin...

Umudumun U'suydun, vuslatımın V'si, hasretimin H'si, bir araya getiremediğimdin.

Gecenin dördünde gün doğmadan gönlüme doğan, pencereyi açtığımda vücudumu sarıp ciğerime dolan'dın.

Doğum günümdün sen benim, dirim günüm...

Sınav stresimdin, iliklerime kadar soğuk soğuk, alev alev, hissettiğim bir ağrımdın, kalp ağrımdın, ilk göz ağrımdın.

Bir martıya seslendiğinde ondan gelen çığlıktın.

Bir güvercini özgür bıraktığında kanat çırpmadan önce dönüp son bakışıydın.

Mesneviden ilk çıkardığım derstin, Hakk'a doğru...

Anladın mı neyimdin benim?

NEY'imsin?

 
Toplam blog
: 13
: 1075
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Dünyada gelen her darbeye "İşte buradayım işte burada, dimdik ayakta, çınar gibi, adam gibi ayakt..