Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Neyine aldandım

Neyine aldandım
 

ah ki ah gidişilerin ayak izi kaldı kalbimde.


Neydi aldandığım

Kaşına mı gözüne mi?

Gülüşüne mi bakışına mı?

Gönlüne mi yüreğine mi?

Neyine aldandım senin

Sen söyle

Neydin diye sordum

Yine dönüp kendimde aradım cevabımı

Senden önce var mıydım hayallerinde

Seninle ne olmuştum düşlerinde

Yalanla mı büyüttün beni göğsünde

Acı yalnızlığımın susuz çölündeyim

Şimdi ben

Aşsız aşksız sensiz ve kimsesizim

Öksüz kaldı sol yanım

Duymaz oldu gözlerim bir başka gözleri

Teslim olmuşken tüm benliğimle

Son demime kadar yudumlarken seni

Neydim senin için aldandığım

O düşlerde

Geride kaldıkça kaldım uçurumlardayım

Gerisi bahaneydi sende

Yâda geçiştirdin beni o tenin içinde

Hadi şimdi sen söyle

Aşkı bize günah ettin

Aşka gel ateşin içinde

Yanmıyorsa alevin savrulsun külün

Kaçmayı sevdin sen kolayı geçerek

Zoru sevmedin sevilmeyi göze almadan

Sen neydin aldandığım da

Yanmıyorsan sevda senin neyine

Sen vurdumduymaz

Bilsem ki sevmezsin ah aldın

Ve bilsem ki affetmen gam kaldı

Ben seni sevmekten usanmaz

Kalsam da sensiz gönlüm sensiz olmaz

Aldandığım yandığım sen

Ve bilirim aşım ekmeğim gibi

Yüreğime ektim bir fidan gibi

İlk gün ki gibi sen gibi ben gibi

Oluruz biz sonsuzluğun ömrü gibi.

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..