Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Hz.Ali

Hz.Ali
 

Bakırköy meydanında gezerken

Baktım bir stand açmışlar

En başa da Hz.Ali'nin resmini asmışlar

Durdum, baktım, şaştım kaldım

Bu kadar güzel bir erkek yüzü olabilir mi?

Fotoğraf yok, resim yok yaşadığı zamanda

Yoksa bunu yapan ressamın hayali mi?

İslamın şanlı kahramanı, Allah'ın arslanı Ali

Tahtının kaderini bir hakeme teslim eden Ali

Nasıl yaptın bu tarihi hatayı anlamadım Ali

Kim bilir kaç kez başın değmiştir secdeye

Nice günler aç susuz oruç tuttun Allah rızası için

Mezheplere ayrılmamıştı Hz.Muhammed'in ümmeti daha

Sen İslam'ı nasıl yaşadın mezhepsiz

Haberin olur mu bilemem İslam coğrafyasından

Diri diri canlar otellerde yakılıyor

Tekbirle kesiliyor insan kelleleri

Kellenin sahibi müslüman kesen müslüman.

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..