Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Neyleyim

Artık umut kalmadı, doğacak yeni günden.

Her günüm bir önceden, beter oldu neyleyim.

Kurtulmadı bu gönül, ne geçmişten ne dünden,

Devrildi tüm gemiler, batar oldum neyleyim.

 

Garip gönlüm yıkılmış, ayakta zor duruyor.

Viran oldu aşk bağım, günden güne kuruyor.

Sol yanımın sancısı, yar sineme vuruyor.

Umutlarım kayboldu, yiter oldum neyleyim.

 

Gözyaşım yanağımdan, aşağı süzülürken,

Sensiz geçen günlere, kahredip üzülürken,

Çektiğim her cilanın, altında ezilirken,

Tutmadın yar elimden, beter oldum neyleyim

 

Birtanem canım benim, yürek sızım sevdiğim.

Baş üstünde yerin var, yetmez mi ki övdüğüm.

Bitti bitecek derken, işte olduk kördüğüm.

Bağrında hep yeşerip, biter oldum neyleyim.

 

Sözlerine kırılıp, sana karşı durmadım.

Kör baktın da aşkıma, bir kez hesap sormadım.

Saatleri döndürüp, yar vuslata kurmadın.

Sevdanın ateşinden, tüter oldum neyleyim.

 

Birdal Can TÜFEKÇİ

 

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..