Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '19

 
Kategori
Sağlık
 

Nezle ve Grip İlacı

Geçen gün burun akıntısı öksürük şikâyeti ile yakınımızdaki sağlık ocağına gittim. Çok tatlı bayan bir doktorumuz var, şikâyetlerimi dinledi ve bana ilaç yazmıyorum benim doğal ilacımı tavsiye ediyorum, bunu yap günde 3 dört kez iç diyerek gönderdi. İşte doğal ilaç:  Bu karışım içine konan baharatlar toz olmayacak. 2 tane zencefil, 3 tane tarçın, 1 tutam ıhlamur, birkaç tane karanfil. Hepsi güzelce yıkanır çay demliğine konur. İçine yarım elma kabuğu, 1 dilim soyulmamış limon konur. Üstüne kaynar su dökülerek demlenir, bu karışım kesinlikle kaynatılmayacak. Bu çayı içerken bardağınıza 1 çay kaşığı bal konulacak. Günde 3-4 kez içilir fazla sıcak olmasın. Ayrıca gece yatmadan önce 1 çay kaşığı viks, üzerine kaynar su koyup başımı örtüp buğu yaptım, günde l defayı geçmesin. Yukarıda saydığım baharatlar: Grip soğuk algınlığı, nezle, bağışıklık sisteminin kuvvetlenmesine, migren ağrılarını hafifletir, uykusuzluğa, sindirim sisteminin çalışmasına iyi gelir. Sevgili doktorumun bu ilacını uyguladım çok şükür soğuk algınlığımı atlattım. Kendisine teşekkür ederim, tabi bol bol istirahat ettim. Yine de her şeyin azı karar çoğu zarar, kararınca kullanmak gerek.

Sağlık ve mutluluk dileklerimle.

NAHİDE ÇELEBİ

  • Bu yazı tamamen kişisel düşünce paylaşımı olup tıbbi tavsiye niteliği taşımaz
 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..