Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM

http://blog.milliyet.com.tr/edebi

29 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Niçin biliyor musun

Niçin biliyor musun
29-05-2008 11:44

Bir yudum suya uzansam, bir lokma yesem
Aç mısın tok musun diye seni düşünüyorum,
Ağrılar giriyor mideme, aç kalkıyorum.
Niçin biliyor musun !

Bir gülü koklasam, bir çocuk gülse
Seni düşünüyorum, içim ısınıyor
Huzur sokuluyor yüreğime yavaştan
Niçin biliyor musun !

Bir yağmur, bir kar yağsa sokağıma,
"Nerde, ne haldedir, üşüyor mu?" diye,
Alıp ceketimi çıkıyor, seni arıyorum
Niçin biliyor musun !

Bir fırtına çıksa, endişeleniyorum
Telaşlanıyorum, içim ürperiyor
Koşa koşa varıyorum sokağına
Niçin biliyor musun !

Düşüyorum en derin uçurumlara
Gözlerim tutunacak dal aramaıyor,
...arıyor gözlerini
Niçin biliyor musun !
...seni seviyorum


Ahmet Ünal ÇAM

 
Toplam blog
: 63
: 411
Kayıt tarihi
: 28.12.07
 
 

Şair-Yazar: Ahmet Ünal ÇAM 1967 Çankırı doğumluyum. Hayatımın çoğu Ankara'da geçti. Kamu'da çalışı..