Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '14

 
Kategori
Siyaset
 

Niye aday olmadım?

Muhtarlık konusunda ciddi düşünüyordum!

Ufaktan bir kamu oyu yoklaması da yapmıştım hatta!

Camimizin imamından başlamıştım!

"Hocam ne diyorsun? Muhtarlığa aday olsam kazanabilir miyim?"

"Niye olmasın Ahmet Abi? Yalnız en az her cuma namaza gelmen lazım! Ehl-i Müslim seni tanımalı! "

"Hocam dini siyasete karıştırmasak! Gelmesem de her hafta camiye teberruda bulunsam olmaz mı?

Sen ilan edersin, Ahmet Abi işlerinin yoğunluğundan gelemedi ama kalbi bizimle; bakın bu hafta da beş

yüz lira yardım göndermiş sağ olsun diyemez misin vaazında?"

"Bunu bir düşüneyim!"

Hoca hakkımda iyi düşünsün diye o günden beri ısmarlamadığım çay kahve kalmadı! Islama köfte

bile getirttim Pendorya AVM'den

Kiracılar da olumlu yaklaştılar!

"Abi hiç düşünme gir! Canla başla çalışırız senin için! İşler kesat gidiyor bari seninle teselli bulalım! "

"Muhtarlığım dönemimde kiralara zam da yapmam! Zaten verdiğiniz paralarda gözünüz mü kalıyor

bilmem beti bereketi yok! "

Gelene gidene çay ısmarlayarak kendimi tanıtma yoluna gittim bir yıl boyunca!

Fakat gözü kör olsun talihimin!

Fıtık tam da seçim arifesinde yakama ( ayağıma) yapıştı!

Bir hafta yataktan kalkamadım!

"Abi ne oldu? Teberru gelmedi bu hafta!"

"Hocam ölüyorum ayağımdan! Fıtık var bende sanırım! Var mı bir duası; okusan da geçse?"

"Abdest al Abi, yatsı namazına gel! Bakarız çaresine!"

"Eğilip doğrulamıyorum hocam! Nasıl kılarım namazı?"

"Sandalye ayarlarız sana!"

"Namazın da bir adabı var hocam! Bu kadar da hafife almayalım bu işi yani!"

Anladı tabi çark ettiğimi!

Çaycı da kendi derdine düşmüştü!

"Abi beş yüz çayın oldu ha! Yaz muhtara deyip içip gidiyorlar! "

"Çay verme kimseye benden bir daha! Adayımız hasta de, feragat etti de!"

"Sen bilirsin Abi!"

Ara sıra evden iniyorum aşağıya aksayarak; herkes soğuk bana karşı!

İnanmıyorlar belki de!

MR çektirdim göstereceğim!

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..