Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '13

 
Kategori
İlişkiler
 

O da herkes gibi!!!

Kişi mutluluğu uğruna kaç kişiyi harcayabilir ki, hayır yani kendine olan öz güveni nedir. Şuan hiç sinirli değilim desem de sinirliyim. Olacakların hepsini bile bile çok ahmaklık yaptım.

Kendime yakışmayan şeyleri yaptım, kendimi bir yalana kendim inandırdım. Gerçekten kendim kaşındım derler ya he işte ondan. 

Tipi desen tip değil, boyu desen boy değil. Aslında benim hiç umurumda olmadı bunlar, güvenmek istersin ya sanırım onu istedim. Kendini öyle bir anlattı ki, kendi bile inanmış salak. 

Neyse insan egolarını tatmin etmek için kendinden düşük insan arar hep. Valla fazlayım billa fazla. Egolar tatmin olmayınca tabi, kendine layık olanın arayışına geçer herkes. 

Saçmalamıyorum, bu sefer gerçekleri söylüyorum. Hiç bu kadar gerçekçi olmamıştım kendime; şahit olun istiyorum. Çevremde olan olmayan herkes, salak mısın, diye sorunca "saçmalamayın ya" der geçerdim. Harbi salakmışım.

Hem kendimi kandırdım, hem çevremi. Ayy aşık oldum! Salak nereye aşık oldun, sevememişsin bile sözünü geç söyledim kendime. 

Yalan değil; ağladım, sızladım, ölüyorum geberiyorum triplerine girmeden tabii. Anladım ki o da diğerleri gibi, midem bulanmadan edemedi.

Sonra kızlar çok kafa ütüler, oğlum iki dk adam olun da ütülemeyelim. Siz sadık oldunuz da biz mi susmadık? Hayır yani hayatımızın içine eden siz, konuşan yine siz.

İşin açıkçası, kendini bir şey sananlardan uzak durun derim. Hele ki "ben" kelimesini çok kullanandan kaçıııın! Arkanıza bakma hatasını bile yapmayın.

Herkes tipe bakar, yakışıklı olsun, falanda filen. Boşver ya adam olsun desen de olmuyor yavrum. I ıh. Adama iki yüz ver bir taraflar tavan. 

Kimsin sen ? Sorusunu sormaya kalkma sonra, onu kim değil kral yapmışsın konuşmaa. Suç bizim tamamen.

Ay valla bazen diyorum ki ağzının ortasına şöyle çarpayım, sonra ditorum ki kızım boşver lan değmez kendini bir şey sanar. Sanmış sancağı kadar.

Hep aynı, önce canım cicim arkasından gelir anan bacın. Bu böyle devam eder. 

Çok sıkıcı her şey. Yeniden başlamak ise üşengeçliğime geliyor, böyle iyi kafam rahat.

Sevgiyle kalın ama hak eden içinn!
 

PELİN

 
Toplam blog
: 53
: 633
Kayıt tarihi
: 25.01.13
 
 

Eski bir romanın yırtılmış sayfasındaki cesur kadınım, özgürlüğün düşüncelerde sınırsızlık olduğu..