Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '15

 
Kategori
Spor
 

O daha vefalı

O daha vefalı
 

- Kral olmak için taç giymeye gerek yok. Bazen Metin olmak yeterlidir.

 

- Gol atınca rakip takım taraftarı üzülmesin diye sevinmeyen, hatta başını öne eğen birisi...
 

- Göztepe kupa maçında kendisine gol artırmayan genç defans oyuncusu; "size hayranım Metin abi, benimle bir resim çektirin " deyince asıl ben sana hayran oldum ben seninle resim çektireyim diyen mütevazı insan...
 

-Bir kış gecesi atlayıp arabasına istanbul'un tüm polislerine lokum dağıtan, soran arkadaşına; "Bu soğuk da hergün bizim için nöbet tutuyorlar. Bir gece de biz onlara hizmet edelim" diyen birisi...
 

-GALATASARAY Avrupa'da Polonya'dan Şampiyon Bytom ile oynayacaktır. Dünyaca ünlü kalecileri Szymkowiak'a sorarlar; Metin'den çekiniyor musun ? Kaleci; Metin mi ? O da kim ? der. Maçta 3 gol atar Metin Oktay. Maçtan sonra kaleciye gider elini uzatır; "Bendeniz Metin Oktay" der...
 

- 1960lı yıllarda hemen hemen her doğan çocuğun adı Metin'dir. Galatasaray altyapısında kendi isminde 18 çocuk olduğunu duyunca kendisi de şaşırır...
 

- Fatih Terim onun için; "yahu bu adama olan sevgiyi ben nasıl anlatayım. Düşünün Beyoğlun'da Metin Oktay yürürken trafik felç oluyor" demiştir..
 

- Transferim için Fenerbahçe 20, Adalet 10 verirken ben 8e Galatasaraya geldiğim için mutlulukdan uçuyordum demiştir. 

- Galatasaray için nişanlısından bile ayrılmıştır. Nişanlısı Ben mi galatasay mı deyince: GALATASAY Çünkü O DAHA VEFALI Demiştir..

- Ölünce Tabutun da sadece Galatasaray bayrağı değil diğer büyüklerin de bayrağı vardır çünkü o herkesin sevgisini kazanmış birisiydi..

 

-Kulaktan duyma, okuma ancak bunları biliyorum onun hakkında daha nice hikayeleri var. Öyle olmasa hayatı filim olur muydu?... 

 
Toplam blog
: 2
: 93
Kayıt tarihi
: 29.04.15
 
 

Kocaeli Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Kırşehir ..