Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Burçe Çetindoğan & Esra Aydemir – kendinden daha emin olan Esra kazandı

O Ses Türkiye – Düello: Burçe Çetindoğan & Esra Aydemir – kendinden daha emin olan Esra kazandı
 

Hadise Burçe Çetindoğan ile Esra Aydemir arasındaki düelloda performans parçası olarak, Beyonce’ den ‘ If I Were A Boy ‘ u seçmişti. Parça son derece sert ve vurguları alabildiğine ağır olduğu için, daha bir kendinden emin oluş içinde okuma gerektiriyordu…

Açıkçası Burçe zaman zaman titreyişleriyle, bana o yeterlilik içinde gelmedi. Esra sanki parçaya daha iyi hazırlanmıştı ve parçayı daha yürekten okuyormuş gibi hissettim… Sahne performansı olarak ikisi de son derece iyiydi ve bu klasmanda birinin diğerine olan üstünlüğünden söz etmek pek mümkün değildi…

Başlarda tutuk başlayan düello, sona doğru yarışmacıların viteslerini yükseltmesiyle beraber olması gereken keyif ve lezzet düzeyini buldu… Bu noktada seçim yaparken Hadise ‘ nin başlangıçta beşirttiğim nedenlerden ötürü zorlanmasını beklemiyordum…

Düşündüğüm gibi de oldu ve Hadise, gelecek turları da göz önünde bulundurarak yoluna benim de katıldığım bir kararla Esra Aydemir ile devam etmeye karar verdi… İşte o zevk veren performansın video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-burce-cetindogan-esra-aydemir-kendinden-daha-emin-olan-esra-kazandi-17122012-video-linki-dahil/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..