Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Gülşah Sargın & Erkam Aydar – kapı gibi karizma kazandı… ( 10/12/2012 )

O Ses Türkiye – Düello: Gülşah Sargın & Erkam Aydar – kapı gibi karizma kazandı… ( 10/12/2012 )
 

Gülşah Sargın ‘ ın Erkam Aydar ile eşleştiğini duyduğum ilk an Gülşah ‘ a geçmiş olsun dedim içimden… Çünkü bana göre Erkam , bu yarışmanın Çağrı Emrah Yıldırım ‘ dan sonraki hem karizma hem de ses bakımından en güçlü erkek sesi…

Bu eşleşme öncesinde Erkam ‘ ın kiminle eşleşse o yarışmacının kaderinin de aynı olacağını düşünüyordum… Düello sonunda ne kadar haklı olduğumu da gördüm… Musatafa Sandal ne kadar içi yansa da ve Gülşah gerçekten de iyi performansa imza atmış olsa da, böylesi bir karizmayı kaybetmeyi göze alamazdı…

Alamadı da ve ‘ Ah Ne Yar Yar ‘ şarkısı eşliğinde Erkam Aydar yoluna emin adımlarla devam etti… Diğer taraftan Hülya Avşar ve Hdise de bu kapışmayı ağızlarının sularını akıta akıta izlediler ve her saniyesinde derin derin pişmanlık dolu ahhlar çektiler…

Nasıl çekmesinler ki?.. Erkam ‘ da karizma desen çuval çuval… Yakışıklılık karizmasıyla 100 metre yarışı halinde… Sesi ve yorumu neredeyse kusursuza yakın… Yani onları sanki beyinlerini okuyabiliyormuşçasına çok çok iyi anlayabiliyorum kısaca ve özetle…

Allah diğer eşleşmelerde karşısına çıkacak yarışmacılara kolaylıklar versin… İşte o enfes düello performansının video linki… Herkese keyifli seyirler dilerim efendim…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-gulsah-sargin-erkam-aydar-10122012/

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..