Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '13

 
Kategori
TV Programları
 

O Ses Türkiye – Düello: Semih İnal & Safa Zakir Erdoğan – Murat Boz'dan bir ters köşe

O Ses Türkiye – Düello: Semih İnal & Safa Zakir Erdoğan – Murat Boz'dan bir ters köşe
 

Murat Boz , Semih İnal – Safa Zakir Erdoğan  arasındaki şimdiden bomba gibi geçmesini beklediğim düello için Tarkan ‘ dan ‘ Acımayacak ‘ parçasını belirlemişti… Bence Murat en baştan seçimini Safa ‘ dan yana koymuştu ve karşısına sesi daha kırılgan olan Semih ‘ i çıkarıp herhangi bir sürprize mahal vermek istememişti…

Ama Semih İnal beni ve herkesi ters köşe ederek, Murat ‘ ın da hiç beklemediği bir düzeyde şarkıyı içten ve duygu yüklü olarak seslendirdi ve düello performansı sonrası bir adım öne çıkmayı başardı… Demek ki böylesine şaşırtıcı performansları görmeyeli epey olmuş…

Acımasızca bulabilirsiniz sözlerimi, ama bana göre Safa Zakir Erdoğan hem Murat Boz ‘ un klonu misali olan karizmatik tipi hem de son derece güçlü sesi nedeniyle eşleşme anında Semih İnal ‘ dan bir değil birkaç adım önde idi…

Onun sahne enerjisi de çok güçlü duruyordu ve şarkıyı okurken bir yıldız edasıyla geçen her dakika büyüyeceğini hissediyordum… Fakat bütün bu sözlerimi yalayıp yutmama sebep olacak bir yoğunluk içinde o kadar derinden okudu ki parçayı, şoke oldum ve fikrimi değiştirdim…

Tercihen Murat Boz kendisine yakın hissedeceği ismi seçecekti ve bu isim Safa Zakir Erdoğan olacak gibi gözüküyordu… Ama Semih ‘ in attığı son dakika golü Murat Boz ‘ u da şaşırttı ve fikrini istemeye istemeye değiştirtti…

Bu sayede ileriki turlara hem yakışıklılık avantajını yani oy potansiyelini, hem de sahne ışığını yakalayabilme gücünü yani göze hoş gelen pırıltılı anlarını elinde tutma avantajını bir kenara koyan Murat Boz, belki de ileride pişman olacağını bile bile gitti Semih İnal ‘ ı seçti…

İşte o büyülü anları yeniden izleme imkanı bulabileceğiniz performansın video linki…

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL

http://www.hayatveinsan.com/o-ses-turkiye-duello-semih-inal-safa-zakir-erdogan-murat-boz-dan-bir-ters-kose-17122012-video-linki-dahil/

 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..