Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '11

 
Kategori
Deneme
 

O zaman ya yelkovan?

O zaman ya yelkovan?
 

Salvador Dali


Dediklerine göre karaya vurmuş ve hatta zamansız ölmüş pullu organik bir sazandım, kimilerine göre de keçiboynuzu...

Koktum mu?

Kim bilir!

Korktum mu?

Çook!

Oysa korkutmaktan korkarım en çok!

Korkuturlar korkuturlar da ardından “sev” derler...

İnsan korktuğunu sevemez, bilmezler!

Beni zamanında satranç tahtasındaki piyona benzeten de oldu...

Gaza geldim, sırf öndeyim diye boyuma posuma bakmadan gözümü karartıp şah çektim hayata...

İyi bir şey yaptım zannettim!

Fit oldum!

Kum torbası...

Kum saati...

İçinde kum da olsa, konu yıllar olunca;

Akrep ve zamanın aynı cümle içinde kullanılmasını kavrayamadım...

Yoksa zaman, akrep mi kimi zaman?

O zaman ya yelkovan?

“Kuş” diyeceksiniz, değil...

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..