Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

O zaman

O zaman
 

Her akşam fırtına koparken bakışlarımda hala düşünürsem seni o zaman bileceğim senden

gittiğimi.

Ağlarsam şuursuzca delirdim mi? diye sorarsam kendimi o zaman aklına geleceğim,

Yenmiş tırnakların kanarsa acıtırsa bir gün canın o zaman anlayacaksın,

Yarın mı diye sorarsam ama aslında her şey için bugün bile geç ise o zaman pişman olacağım.

Kulaklarım sağır olursa gözlerim görmez ise bir gün,

O zaman ölüyorum diyeceğim.

Sahil boyu çığlık atarak ararsam seni bir fırtına sonrasında o zaman çaresizlikten kahrolacağım,

Sevgisizliğin ezerse bir gün beni anlarsam yorulduğumu o zaman nefret edeceğim senden.

Aklıma geldiğinde hala gözlerim dolarsa diyeceğim ki hala seviyorum seni,

Ellerimi yağmura uzattığımda avuçlarım dolarsa Ogün diyeceğim ki bugün yeni bir gün.

Eğer sesimi duyarsan ki bir gün o gün koşup sana geleceğim,

Geldiğimde bulamazsam seni işte ben o gün öleceğim….

 
Toplam blog
: 31
: 592
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

19.05.1988 yılında İstanbul Fatihte doğdum. Mecburi istikametti benim ki, paramız olmadığı için Fati..