Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Aralık '10

 
Kategori
Haber
 

Öcalan Belgeselim yapılsın diye vasiyet etti.

Öcalan Belgeselim yapılsın diye vasiyet etti.
 

Oynuyorlar. Resim alıntı


Öcalan Belgeselim yapılsın diye vasiyet etti.

Pekaka’nın eylemsizlik kararı 1 Mart’ta değil Haziran ayında bitecekmiş.

Milliyet com.tr Haber 9.12 2010 Perşembe

Avukatları kamuoyunu bilgilendirdi.

Bu haber oldukça sevindirici ve aynı zamanda üzücü…

Kim bilir ne malum oldu? Üç kez tahtaya vurmak gerek…

Üzücü çünkü neden durup dururken böyle bir belgeselin yapılmasını istesin…

İmralı’da topu topu bir tutuklu kalıyor.

Yoksa kendilerine gereken ihtimam gösterilmiyor mu?

Belgeselin en kısa zamanda çekilmesini istemiş; yoksa iş işten geçebilir çok geç olabilirmiş!

Belgesel olmazsa, film çeksinler o da olmazsa…

Diziye bile razı gibi görünüyor.

Eminim yapımcıların bu gece uykusu kaçmıştır benim gibi…

Başrolü kim oynasa daha uygun olur ki…

Onu kimse perdede canlandıramaz. Kendi belgeselini veya dizisini gerçek hayatta olduğu gibi kendisi oynayabilmeli.

Diyorum ki imza toplansa; çekimler için dışarı çıkabilse…

İşi bitince koğuşuna tekrar geri dönse…

İmza günlerinde; İmralı dışında bir otelde konaklasa…

İsteyen kendini ziyaret edebilse; sorular sorabilse; kendini kendisi anlatsa…

Elçiye zeval olmasa da; avukatların aracılığı ile de her zaman meramını anlatması mümkün olmaz.

Karakter oyuncularımız yok değil rolünün hakkını veren nice yiğitlerimiz var olmasına var da…

Bir daha dizi teklifi alma şansları olacak mı işte orasını Allah bilir çünkü bu tiyatro gösterisinin; belgeselin veya dizinin ne kadar süreceği belli olmaz, belli değil.

Başrolü üslenen ya çıkamazsa dizinin içinden; ömür boyu Öcalan olarak kalmak da var işin ucunda…

Edebiyatçılara yazanlara çizenlere de seslenmiş; “İlgilenin benim bu iyi niyetli teklifimle” diyerekten…

Yazan- yazar sözcüğü beni etkiledi.

Şair değilim mısralara dökemem içimden geçenleri. Sansürledim, fermuar çektim dudaklarıma…

Kanadılar.

Senarist

Rejisör

Aktör

Yazan yazarlar…

El ele vermeli bir güzel dizi çekmeli.

AB’ye Afrika’ya Amerika’ya isterlerse Arap Ülkelerine göndermeli zaten onlar hasta oluyorlar bizim dizilere…

Elde edilen gelirle ne yapılır?

Bunu gerçekten bilmek isteyen var mı?

Hiç sanmıyorum.

Bu haberi gerçekten çok ilginç buldum dizi için de uygun bir türkü buldum. Ben sadece öneriyorum mutlaka bu türkü olsun da demiyorum; oylamaya sunulur ya kabul ya da kırmızı kart görür.

Hop ninnayı ninnayı gız annem de gel oynayı oynayı gız annem…

9.Aralık 2010 Perşembe

Berlin sözünden dönmüyor; karlıyım dediyse karlıdır.

Dağları tepeleri olmayan tepsi gibi dümdüz bir şehir hangi türküyü çığırıyor dersiniz? Bilemediniz!

Dağlar dağlar viran dağlar, yüzüm güler kalbim ağlar

Yüreğimden kanlar damlar.

Alev Meisel

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..