Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Öğretmenim

Öğretmenim
 

Öğretmenim öğretmenim/Benim güzel öğretmenim/Bana öğrettiğin sözler için/Güzel ellerinden öperim/ Sevgi bizden saygı bizden/Hiç çıkmıyorsun içimizden


(Bu manzume Fahriye öğretmenin anısına)

Öğretmenim öğretmenim
Benim güzel öğretmenim
Bana öğrettiğin sözler için
Güzel  ellerinden  öperim .

Sevgi bizden saygı bizden
Hiç çıkmıyorsun içimizden
Yıllar geçse bile aramızdan
Hiç kaybetmedik sevgimizden

Öğretmenim,  öğretmenim
Senin elindedir benim  elim
Hiç unutulur mu anılardan
Pencereden atlayan Selim.

Ne yaramazdık, ne yaramaz
Küçükler yerinde duramaz
Bir tek sana kalpten bağlandık
Seni bilen başkasına inanmaz.

Fahriye öğretmenim benim
Bilirim  cennettedir  yerin
Kocaman  adam bile olsak
O en iyi insandır derim.

Saygılar sana, sevgiler sana
Bu çiçekleri getirdim alsana
Bütün  sınıf huzurundayız
Sen de bize bir iyilik yapsana.

Günaydın de öğretmenim
Biz de sana cevap verelim
Bütün sınıf işte geldik sana
Yerlere güller serdik sana

Benim canım öğretmenim
Seni canımdan çok severim
Ne öğrendiysem insandan yana
Seni ondan dolayı överim.

Öğretmenler günün kutlu olsun
Gerçi ebedi yatağında yatıyorsun
Olsun yine bizim gönlümüzde
Öğretmenimiz olarak duruyorsun.

Saygılar olsun sana sevgiler olsun.

 

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..