Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Temmuz '15

 
Kategori
Şiir
 

Oğul!!

Oğul!!
 

Dönüp geçen yıllara bakınca! 
Hayat çok uzun ve meşakatli,
Kalan günler ise bir lahza-i an, 
                  ***
Yudum yudum içmeli o zamanı..!
Oğullara sabır, atalara selam olsun.
                  **
İnsanın kıymet bilme iksiri; sabır! 
Boş geçmesin kısadır, kalan zaman,
Dolu dolu yaşayıp yaşatmalı han’a,
                ***
Yudum yudum içmeli o zamanı..!
Oğullara sabır atalara selem olsun.
                  **
Kültür zenginliği ocak; Ana, baba, oğul,
Hanlar hamamlar nafile, güldüren gen,
Ata meşakkati zamanda bir nefestir.  
                ***
Yudum yudum içmeli o zamanı..!
Oğullara sabır, atalara selam olsun.

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..