Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

Oğul, gel birlikte yaşayalım (omuz omuza)

Oğul, gel birlikte yaşayalım (omuz omuza)
 

Ben küçükken, büyükler çelik gibi sertti,

Büyüdüm, küçükler, Himalayalar kadar sarp,

On üç yaşımda, yürüyüş yapan, gençlerle idim,

O kuşak gençliği arasında, taraf oldum, yürüdüm...

                 * * * *

Olmaz! tabi olmaz! Kardeş, kardeşi vurmaz,

Gel, gör ki, dünya, kimlere kaldı, heey hat,

Birkaç kişi, ülkedeki zenginlikleri aldı, hak sandı,

Zamanla ihtilaflar, en sadıklarını saldı, çaldı da çaldı,

                 * * * *

Zavallı halka, sefaletle, dağ gibi borç kaldı,

Bu ülkede, tüm insanlar savaştı, kanlar akıttı,

Haramiler, sağcığım dedi çaldı, solcuyum dedi çaldı,

Hazinede çukur, diz boyu, içinden çıkılmaz hal aldı…

                * * * *

Sağ, sol, din, bir yana, hak insanı, gerek bana,

Yaşamak istiyorum özgürlüğümü, kana kana !

Geleceğin babası, silkin ! uyan artık, uyansana !

Gençlikle, babalar, yan yana, dünya, hem sana,hem bana. . . 

 
Toplam blog
: 489
: 133
Kayıt tarihi
: 07.08.12
 
 

1947 yılında Adana/ Yüreğir / Yamaçlı mahallesinde doğdum. İlkokulu Çukurova İlköğretim Okulunda ..