Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '20

 
Kategori
Müzik
 

Oğuzhan Koç 'Kendime Sardım'

Zorlu karantina döneminden sonra Haziran ayıyla müzik sektöründen kıpırdamalar başladı. Yeni ayın ilk bombalarından bir tanesi olan Oğuzhan Koç 'Kendime Sardım' oldu. Sözü ve müziği kendisine, düzenleme de ise yine Çağrı Telkıvıran imzası taşıyor. Koç ve Telkıvıran iş birliğini ben gerçekten çok sevmeye başladım. Son albümünde de bu birliktelikten daha neler demiştim. Ben acayip mutluyum. Ben de Oğuzhan Koç doğru müzisyeni bulduğuna inanıyorum. 'Kendime Sardım' şu dönemler için gayet keyifli bir iş olmuş. Mehmet Ali Ergin yönetmenliğinde çekilen video klipte bir o kadar esprili ve eğlenceli. Başarılı müzisyen durmadan yeni üretimler yapmayı da ihmal etmiyor, önümüzdeki aylarda bir tekli daha yayınlayacağını geçtiğimiz hafta yaptığı Instagram canlı yayınında müjdelemişti.
 
'Romantik Yalın'
 
Nisan ayında yayınladığı 'Ya Sabır' ile Corona sürecinde yayınlanan klibi sayesinde de birçoğumuzun derdine derman olmayı başarmıştı. Rüzgarı dinmeden, yeni şarkıyla daha çıkageldi. Sözü ve müziği kendisine, düzenlemesi Sabi Saltiel'e ait olan 'Halbuki' ile kalpleri fethetmeye devam ediyor. 'Halbuki' aslında iki yıl önce Harbiye Açıkhava konserinde ilk kez canlı seslendirmişti. Yalın'ın 'damar slow'larına daha çok beğeniyorum. Romantik, isyankar şarkılarını nerede duyarsak duyalım hemen tanırız. 'Halbuki' Yalın diskografisi içerisinde 2000'ler havası hissetiriyor. Ilık yaz akşamlarında bize eşlik edebilecek, klasik olmuş Yalın tarzını dibine kadar hissedeceğimiz nadide yaz şarkıları arasına rahatlıkla girecektir. 
 
Arabalı konser dönemi başlıyor
 
Yaz aylarının vazgeçilmez eğlencesi olan konserler, corona virüsü nedeniyle sosyal mesafeye uygun bir şekilde İstanbul Açıkhava Gösteri Merkezi – Yenikapı'da gerçekleşecek. Türkiye'de bir ilk olarak Kerki Solfej'in düzenleyeceği arabalı konserler, 26 – 27 Haziran'da Kenan Doğulu konseri ile başlayacak.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi işbirliği ile düzenlenen ‘Arabalı Konser’ için Yenikapı'da bin 400 araç kapasiteli yer ayarlandı. Araçlar, sosyal mesafe kuralına uygun girişte dezenfekte edilecek ve seyircilere maske verilmesinin ardından sosyal izolasyon sağlanacak.
 
26 Haziran'da Kenan Doğulu ile başlayacak etkinliğin biletleri, bugünden itibaren satışa açıldı.
 
 
furkancanhazar@gmail.com
 
 
 
 
Toplam blog
: 140
: 151
Kayıt tarihi
: 20.08.16
 
 

Popular Culture ..