Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '13

 
Kategori
Blog
 

Oh be, haftalık bültendeyim!

İlk defa bir yazım haftalık bültende duyuruldu!

Arif Öğütçü kardeşimiz haber verdi!

"Müjdemi isterim!"

"Feneri şampiyon mu yaptılar?"

"Yok! Mangallı yazın haftalık bültene konmuş!"

"Valla mı?"

"Baksana kardeşim! Bir de yemin mi edelim?"

Çocuklar gibi sevindim!

Ertuğrul Ata'ya kaleci eldiveni aldığımda aynı şiddette sevinmişti! Fenerium'da yoktu; Adidas'ta yoktu! Yoktur ama bir soralım dediğim Nike spor mağazasında buldum eldivenleri! 

Aslında ben de sevinmiştim! Üzerimden büyük bir yük kalkmıştı!

Demek dedim içimden, editörlerin mangala karşı bir zaafı var ki bu yazıyı bültene koydular! 

Her gece Pendik sahilinden mangal dumanları göğü sarıyor! Green Park otelinin önündeki boş alan sanki Orta Asya'dan göçe zorlanmış ırkdaşlarımın gece konakladığı alan olmuş!

Ya da Acem üzerine sefer eyleyen Fatih'in ordugahı!

Örnekleri çok!

Yeni bir etkinlik düşünüyorum bu günler!

Nasip olursa önümüzdeki hafta da haftalık bültendeyim!

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..