Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Öhö öhö..

Öhö öhö..
 

chp nin çarşaflısı


Çarşaflılar, türbanlılar CHP üyesi olmuşlar. Rozetlerinide Baykal takmış. Geniş geniş yorum yapılacak haber bu. Benim yorumum şöyle: Öhö Öhö. Ehem, öhöm, eee, ıgh. Umarım anlamışsınızdır. AKP liler kıskanmışlar. Baykal şov yapıyor, diyorlar. Başörtüsünü Anayasa mahkemesine taşıyanlar şimdi çarşafa büründüler, diyorlar. Diyorlarda, dikkat ettim AKP liler artık türban demiyorlar. Baş örtüsü diyorlar. Aşağı baş örtüsü, yukarı baş örtüsü. Türban ortalarda yok. Nereye gitti bu Ürdün malı türban derken, CHP' den ses geldi. Türban CHP! ye girmiş.

CHP İstanbul İl Başkanı diyor ki: İhmal edilmişlerdi, biz sahip çıktık. Sayın başkan, bende ihmal edilmişler sınıfındanım. 650 YTL maaş. 500 YTL kira. Diyorumki; çarşafa bürünüp gelsem, bana da sahip çıkar mısınız. Pardon, olayı özelleştirmeyelim. Nerede kalmıştık? Bu" ihmal edilmişlerdi " tümcesine takıldım. Kim, nasıl, niye ihmal etmiş bunları. Geçtiğimiz seçim dönemlerinde poşet, kömür, harçlık alamamışlar mı? AKP bunları teğet mi geçmiş?

Bunların kayıplarını şimdi CHP mi üstlenecek? Olay borsaları etkilemezken, küresel kriz ortalığı toz duman ederken, şimdi birde yöresel kriz çıktı. Başbakan da yok. Kendileri ailecek Dısneyland da eğleniyorlar. Şimdi kim çözecek bunu. Mir Dengir de gitti. Şaban Dişli milyonlarının peşinde. Bence bu işi RTÜK başkanı çözümler. Televizyonlara bu konuda yayın yasağı koyar. Yerine kendi belgeselini vizyona alır. Can Dündar birde Zahit Akman belgeseli hazırlasa ne keyifli olurdu. Adam nerelerden nerelere gelmiş. Belgede çok. Bu konuda Kılıçdaroğlu' ndan yardım alabilir.

Not: resimdeki CHP ye üye oldu.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..