Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
 

Oku adam ol!!!!!

Oku adam ol!!!!!
 

BAK ŞU MERKEBE GAZETEDE DE OKURMUŞ


Oku adam ol, baban gibi eşek olma derdi anacığım. Ne demek istediğini anlayamamışım. Babam okumuştu da adam mı olmuştu yoksa okumayıp eşek mi olmuştu. Sanırım benim babam ilkokul mezunu olduğuna göre bir eşek olmuştu. Bende okudum. Anamın sözünü tuttum. Eşek olmayayım dedim ama merkep oldum. Oh ne ala!  .. Merkep ne diyeceksiniz, merkep eşeğin köylücedeki adıdır.        

Babam bir eşek olduğuna göre benim okusamda okumasamda adam olmam beklenemez. Sonuçta bir eşeğin kızıyım. İyikide o eşeğin kızı olmuşum. Benim eşek babam eşekliğine rağmen 1970'li yıllarda Almanyaya giden kuşaktandır. Rahmetlinin eşek olduğunu bilmeden Almanya ona iş vermiş ve altı yıl sonrada rahmetli olmuştur. Bu Almanya babamın eşek olduğunu bilmediği için sanırım onun dul ve yetim kalan merkeplerine yıllarca sahip çıkmış, kimseye el açtırmamıştır. Benim eşek olmamda büyük katkısı olduğu için ben suçlu değilim Alman hükümeti suçludur.  Benim merkepliğimden size ne demeyeceğim; çünkü belki benim gibi merkep olanlarınız çoktur. Onlarda kitap yüklü merkep sınıfına giriyorlar. Sayın Cumhurbaşkanımızın dediği gibi kitap yüklü merkeplere değil, içindekileri sindirenlere ihtiyacımız varmış. Allaha şükür okuduğum kitapların içindekileri merkepliğime rağmen sindirebiliyorum. Ne dediğini anlayabiliyorum, ya okuduğu kitabın ne dediğini anlamadan okuyup, kadınların regl dönemlerinde yaşadıklarını anlatan bölümü okuyup ağlayanlardan olsaydım nece olurdu halim! hiç düşünemiyorum. Çok doğru söyledi Sayın cumhurbaşka-nımız; Bu Ülkede okuduğunu anlamayan bir sürü insan var, onlardan olmuşum veya olmamışım fark etmez diyemem sonuçta bilmediğim anlamadığım birşeyi okumam ve ağlamam. Bu toplumda herkes okuduğunu sindirebilseydi eğer; başını örtüp ayağında streç pantolonlar, yüzü yağlı boya tabloları aratmayan tiplerimiz dolaşmazdı.          

Oku adam ol, baban gibi eşek olma kötü bir söz değil anlamak isteyen istediği şekilde anlayabilir. Bende kendimce anladım işte yorum sizindir. Kitap yüklü merkepgillerdenmisiniz yoksa regl dönemini okuyup ağlayanlardan mı? 

 
Toplam blog
: 173
: 568
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Kamuda çalışıyorum, dünyalar tatlısı üç tane yavrum var. Burda bulunmamın sebebi hayatı sizlerle ..