Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Okumayacağım artık..

Okumayacağım artık..
 

kitap kurdu...


Evet , yanlış okumadınız..Artık okumayacağım.. Yaklaşık bir yıldan daha fazla bir süredir , düzenli bir şekilde roman okuyorum.. Ve okumanın bana katmış olduğu yeni değerleri her geçen gün daha iyi farkediyorum.. Gerçekten okumak ayrı bir dünya imiş ve ben bunun tadını anca 30 lu yaşlardan sonra alabildim.. Ama zararın neresinden dönülse kardır mantığı çerçevesinde yine de mutluyum...
Yazımın başlığındaki okumayacağım artık ibaresi , okumayı bırakmam anlamında diil.. Sadece , son iki romanı Rus yazarların romanlarından (klasikler) seçme gafletinde bulunmam.. Artık Rus yazarların romanlarını okumama kararı aldım.. Çünkü okuduğum romanlardan inanın hiçbirşey anlamadım.. Biraz daha okuyayım nasıl olsa olayı çözerim derken romanlar bitti gitti ama ben hiçbirşey anlamadım.. Acaba diyorum , Rus yazarları anlamak için henüz yeterli olgunluğa gelemedim mi diye bir düşünce de beynimi kemirmiyo diil..
Belki bir gün gelir tekrar denerim ve bu defa o romanları anlarım da , bir düzeltme blogu yazarım mı acaba diye sormadan da edemiyorum.. Umarım öyle olur..
Ama okumak , gerçekten de çok güzel.. O , ayrı dünyaları yaşamak , her sayfanın tadını çıkararak okumak .. Herkes sigarayı bırakamıyo , bende okumayı bırakmam inşallah (zaten düşünmüyoruum)...

Not : Rus romanları hakkında bana düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.. En azından sorun bende mi yoksa romanlarda mı onu anlatın yeter...

Tüm blogculara selam olsun , sevgiyle kalın.....

 
Toplam blog
: 3
: 483
Kayıt tarihi
: 01.11.07
 
 

1977 Almanya doğumluyum. ilk , orta ve lise öğrenimimi Antalya' da yaptım.. Hatay' da yüksekokul der..