Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Olabilir mi?

Olabilir mi?
 

... ondan olabilir mi?


Yaralanmışsın sen! Kanıyor yaran. Dokunmak için uzattiğım elimi tutup itiyorsun hızlıca. Hoyratça mı dokunuyorum acaba yaralarına? Oysa narindir ellerim benim. Bir anne eli nede olsa.

Ya da canın çok acıyor ondan olabilir mi?

Çocukluğumdaki bana benziyorsun bu halinle. Sokakta oynarken, düşüp dizimi yaralardım Ağlayarak eve gelirdim kanayan dizimle. Annem o yumuşacık elleriyle dindirmek isterdi kanı. Elini tutar hoyratça iterdim elini. Halbuki dokunmamış olurdu daha yarama. Annem baksa, daha çabuk iyileşirdi yaralarım bilirdim aslında ama elletmezdim yaralarımı. Acıyacak diye korkudan.

Çocukluk işte, ondan olabilir mi?

Bu halinle çocukluğumdaki bana benziyorsun koca adam. Yarana dokundurmuyor itiyorsun elimi hızlıca. Henüz uzatmıştım elimi oysa, bakmaktı niyetim aslında kanayan yarana.
Kendi içinde bir dünya yaratmış, hayatı öyle yaşıyorsun o dünyada.

Ama

Anladım galiba ben seni! itiyorsun elimi,

Çünkü senin yaraların derin, ondan olabilir mi?

 
Toplam blog
: 91
: 1012
Kayıt tarihi
: 24.02.09
 
 

Yazmak bir tutku benim için. Yıllardır yazmayı seven biri olarak, bilgisayarın icadı ve gelişen t..