Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ağustos '17

 
Kategori
TV Programları
 

Olay Fragman! Ateşböceği Yeni Bölüm Tanıtımı İle Sosyal Medyayı Salladı!

Olay Fragman! Ateşböceği Yeni Bölüm Tanıtımı İle Sosyal Medyayı Salladı!
 

Herkes bunu izliyor!


Başrollerinde Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz’in olduğu Ateşböceği dizisi yeni bölüm tanıtımı ile sosyal medyayı salladı!

Dizinin yeni bölüm tanıtımı yayınlanır yayınlanmaz Twitter da ‘’ #AsBar  ve   #Ateşböceği  ‘’ etiketleri ile aynı anda gündeme girdi!

7 eylülde yeni bölümü ile karşımıza çıkacak olan Ateşböceği dizisinde bu bölümde de macera ve eğlence  tam gaz devam ediyor!

Tanıtımda Barış Buka ve Aslı’nın  ajan gibi bir mekana sızdıkları anları izlerken ben oldukça eğlendim ayrıca ikilinin yakınlaştıkları sahneler ise oldukça ilgi gördü. Anlaşılan o ki yeni bölüm baya sağlam geliyor…

Ateşböceği dizisinin bana göre aynı türdeki diğer dizilere göre en büyük avantajı konusu. Bildiğiniz gibi bu tür dizilerde daha 10-15. Bölümlerde senaryo çöküyor. Ama Ateşböceği dizisinde her hafta farklı bir macera farklı bir hikaye yaratıldığı ve ana konu sağlam olduğu için senaryo gerilemek yerine giderek daha da sürükleyici oluyor!

Ben Ateşböceği dizisinin türdeş dizelere göre işte bu yüzden çok daha uzun bir süre senaryo olarak dayanacağını düşünüyorum…

Sadece tanıtımı ile olay yaratan ve geçtiğimiz haftanın en çok konuşulan dizisi olan Ateşböceği yeni bölümü ile 7 eylül Perşembe akşamı star da…

Çetin Kaya

Twitter/ Fankafacetinn

 
Toplam blog
: 449
: 1506
Kayıt tarihi
: 31.01.14
 
 

Şuanda Turizm İşletme Fakültesinde okuyorum.Endüstri Teknik Ve Meslek lisesi mezunuyum. Ufak mana..