Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '10

 
Kategori
Güncel
 

Olaylara bakarken!!!

Olaylara bakarken!!!
 

Ben


Dolayısıyla halk her şeyi bilmemeli ya da yansıtılmamalı.

Bu gün bir haber dikkatimi çekti, haber kadar yorumlarda dikkatimi çekti. Geçenlerde bir arkadaşın yazısına yorum yazdım ve dedim ki ne kadar bilgin olursanız olun, şayet olayların gerçek akışıni bilmiyorsanız o zaman kendinizin bildiği şeyi doğru şeymiş gibi yansıtmamalısınız. Haberin başlığı şu, KUZU KIRPMA FESTİVALİNDE OLAY ÇIKTI!!!

Cok dusundurucu, ben yillarca kuzu kirpma olayi yasadim, ne politik kisilikler geldi nede biz baska birileriyle catistik, sadece karsi koyun cocuklari disinda, onlarlada zaten her aksam catisirdik.

Efendim devamida su, Aramalara tepki gosterilmis. Hmmm iste burda olaya bakis aciniz dusundurucu hal alir.

Eger ki yoreyi biliyorsaniz, aslinda bunun rutin bir arama olmadigini ve o halki sindirme korkutma veya guc gosterisi oldugunu hemen dusunursunuz, egerki o yoreyi bilmiyorsaniz, Ne var canim, arama her yerde var her yerde olmak zorundadir dersiniz. iste dusundurucu noktasi bu, orda yasayan yada o yoreyi bilen herkes bu olaylarin aslinda kiskirtma oldugunu dusunur, dolayisiyla 3000 kisi koyun kirpma festivaline gitmis ordan donuste arama yapmak istiyorsaniz o halkin buna tepki gosterecegine emin olmalisiniz. Neymis efendim, Terorist karisabilirmis:)

Buna gene orda yasayanlar guler, uzaktakiler bilmeyenlerde oyle dusunebilirler.

Efendim kucuk bir animida paylasmak isterim. 2008 yilinda Elazigda Festivale davetliydik, Gurubumuzda saz calan arkadasimiz erzincanliydi, Karakocan, i gectik, Kontrol Noktasi, Kimlik dedi, bizler hemen cikardik ama arkadas duraksadi ve etrafina bakti, Hasan kimlik ver dedim. neden ki? nerdeyiz ki dedi, Tabiki inmek istedi ve bakti, o esnada cavus ile sohbete daldi, oda Eskisehirliymis, sohbet ettiler ve hasan cok derin uzuntu yasadi. Her gidis gelisimizde herkesin kimligini alirlardi bakarlardi, ki yillarca orda ic ice olduklari insanlarinkini bile, herkesi tanimalarina ragmen, Hasani gordukce gec diyorlardi bize, dolayisiyla hasan sayesinde bir hafta boyunca kimlik kontrolsuz gecip gidip geldik.

Ama hasan hala soylenir, cok icerledim ulkemde bana oyle davranilmasina dedi.

Ama ordakiler gulerek verip gulerek aliyorlar kimliklerini, hatta kontrol noktasina varmadan hazir sekilde herkes kimlik cikarip bekliyor.

Olayin basligi bundan ibarettir, Yani aslinda o uygulamalar tamamen keyfi ve gosteris uzerine planlananlardirlar.

iste bu yuzdende anayasa tamamlayici olmali diyor akli selim insanlar.

 
Toplam blog
: 11
: 758
Kayıt tarihi
: 08.08.09
 
 

İşletme lisans ve yüksek lisans eğitimimin ardından denetim ve bankacılık sektöründe çalışmaya başla..