Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '21

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Olimpiyatlar da Çıplaklık.

Olimpiyatlar çıplak yapılırmış.

 

 

Olimpiyatları izler misiniz?

Merakla bekler misiniz?

Saati kurar bazı maçları izlemek için o saate göre uyanır mısınız?

Ve Olimpiyatta olan her şey sizi ilgilendirir mi?

Olimpiyat başlama tarihini gün be gün sayar mısınız?

İşte tüm bu söylediklerim benim kız kardeşim Suzan için geçerli.

Ben böyle bir sevda görmedim.

Dahası onun kadar spor izleyen başka bir kadında görmedim.

Onun sayesinde bu Olimpiyatlarda özellikle kızlar Voleybol takımı maçlarında biz ev halkı da izledik. Bağrış, çağrış. Bravo- lar havada uçuştu. Ve son yenilgi bizleri mahvetti.

Bizim altın ya da gümüş veya bronz madalya alan her sporcumuz için heyecanlandık, dualar okuduk. Ekilendik. Gururlandık. Bu defa çokça izledik.

Gerçekten ben her Olimpiyat’ ta özellikle açılış ve kapanışları kaçırmazdım. Birde altın madalya alanları takip etmeye çalışırdım. Bizim Sporcularımızı da zaten takip eder, İstiklal marşımızla Bayrağımız havalandığında da göz yaşlarımı tutamazdım. Aynen bu defada öyle oldu.

 

Peki, Olimpiyatın ilk başlarda çıplak yapıldığını sizlere söylesem ne dersiniz?

Sporcular, sıcaktan etkilenmemeleri için çıplak oluyorlarmış.

Jimnastik kelimesinin kökeni de çıplaklığa dayanıyormuş.

Eski Yunancada Gumnasía kelimesi eğitim-antrenman, Gymnós kelimesi ise çıplak anlamına geliyormuş.

 

Zamanla her şey değişmiş haliyle.

 

Nazan Şara Şatana Araştırmaları…

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....